niedziela, 15 marca 2020

Temat 1: Przysłowia i ich znaczenie - powtórzenie. Ćwiczenia multimedialne.

Dzień dobry

Na tym blogu będą się pojawiać zadania i ćwiczenia z języka polskiego dla kl. 5 c.
Uczniowie będą też mogli publikować w tym miejscu swoje wypowiedzi pisemne,
korzystając z linku "prześlij komentarz".

 Na początek małe powtórzenie z przysłów i powiedzeń.

------------------------------------------------------------------------------------------------------  


Sprawdź swoją wiedzę dotyczącą przysłów i powiedzeń.
Kliknij dowolny link i wykonaj ćwiczenie.
O wykonaniu pracy poinformuj w komentarzu, podając swoje imię,
 np. Wykonałem ćwiczenia, Leon. 

Pozdrawiam, RW






zadanie 1.

zadanie 2. 

zadanie 3. 

zadanie 4. 

zadanie 5. 

zadanie 6. 



10 komentarzy:

  1. Zrobiłem wszystkie zadania.Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłem wszystkie zadania. Patryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam wszystkie zadania, Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam wszystkie zadania, Marianna

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam wszystkie zadania,Brygida

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonałem wszystkie ćwiczenia. Darek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonałem wszystkie ćwiczenia.Leon

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobione wszystkie ćwiczenia. Szymon

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonałem wszystkie ćwiczenia.Alan

    OdpowiedzUsuń
  10. ZZrobilam zadania Amelia K.

    OdpowiedzUsuń