środa, 18 marca 2020

Temat 4: Pisownia wyrazów małą i wielką literą - ćwiczenia utrwalające.

Witam

Dzisiaj ciąg dalszy lekcji o pisowni małą i wielką literą.
Co należy zrobić - instrukcja krok po kroku:
a) na podstawie poniższej grafiki proszę dokończyć notatkę w zeszycie;
b) postaraj się pouczyć zapisanych w punktach zasad pisowni dotyczących użycia małej i wielkiej litery;
c) wykonaj ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń: 4/87, 5/88, 6/88;
d) poćwicz pisownię małej i wielkiej litery, wykonując zadania z Internetu.

O wykonaniu pracy poinformuj w komentarzu.
Termin wykonania zadań: 19.03. godz. 20:00.


Pozdrawiam, RW 



Grafika do sporządzenia notatki.







 

zadanie 1.

zadanie 2.

zadanie 3. 

zadanie 4. 



A w ramach godziny wychowawczej proszę sobie ułożyć puzzle z wizerunkiem klasy ;-)
Czas ułożenia puzzli można podać w komentarzu.








5 c - puzzle

11 komentarzy:

  1. Zrobiłam wszystkie zadania. Puzzle: 4.09
    Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam wszystkie zadania puzzle 4.02 Brygida

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem wszystkie zadania puzzle3:47
    leon

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłem wszystkie zadania Michał Cza:30s puzzle 03

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłem wszystkie zadania. Czas puzzle 7:09

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam wszystkie zadania, Marianna

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłem zadania Alan

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam wszystkie zadania . Amelia K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłem zadania patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam puzzle 5:51 Amelia K.

    OdpowiedzUsuń